Returservice
Ved alt handel hos Deluxe Clothing.dk gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
De 14 dage gælder fra den dag du har afhentet din ordre og slutter på dag 14 herefter kan du ikke returnere.
Sådan returnerer du:
- Vedlæg gerne den plukseddel der medfølger i pakken med ordre id. Dette gør at du får dine penge hurtigere retur, hvis returseddelen ikke er med i pakken kan vi ikke altid identificere hvem pakken er fra derfor er det vigtigt at denne vedlægges har du ikke denne mere så vedlæg gerne noget med navn samt ordre id med i pakken.
- Pak varen forsvarligt ind, varen skal være ubrugt og i samme stand som da du modtog den.
- Send varen som pakke. Sender du retur, anbefaler vi at du sender som forsikret pakke med omdeling, pakker sendt til pakkeshop afhentes ikke, og vil gå retur til dig, denne omkostning vil blive pålagt dig som kunde. OBS! Vær opmærksom på at DAO leverer pakker om natten, og de lægges derfor uden for vores lager - med risiko for at blive stjålet, derfor anbefaler vi at man benytter en anden forsendelse end DAO. (DAO egner sig bedst til privat leveringer).
- Retur-omkostningen afholder kunden selv. Du kan her bruger vores retur system:
Du kan her via linket bestille en returlabel. KOPIER linket nedenunder for at bestille en label.
https://return.shipmondo.com/deluxeclothing
Du kan ikke aflevere pakken på adr. Den SKAL sendes retur, dette sker til adr.
Islevdalvej 144, 1. sal
2610 Rødovre
OBS. VI AFHENTER IKKE PAKKER På POSTHUSET ELLER KIOSKER.
PAKKEN SKAL SENDES TIL VORES ADRESSE.
Alt det praktiske
Deluxe Clothing, giver altid 14 dages fuld returret. Indenfor dette tidsrum kan du sende varen retur og få pengene tilbage, hvis varen ikke er taget i brug. Er de 14 dage overskredet vil varen ikke blive refunderet, i så fald kan din varer afhentes på vores lager i Rødovre, Islevdalvej 144. eller sendes igen mod et gebyr på 39 kr.
OBS ! Vi tager ikke din pakke retur, hvis:
- Varen har fået parfume eller makeup på, har været udsat for røg lugt eller er blevet påført dyrepels.
- Hangtags og mærker er fjernet eller beskadiget.
- Produktet ikke er pakket forsvarligt ind i original emballage.
- Bemærk. det er dit ansvar, at bevise at du rent faktisk har sendt pakken retur, (her anbefaler vi den sendes forsikret)
- HVIS returneringen overskrider de 14 dages returret. (i dette tilfælde står du selv for betaling på 39 kr hvis vi skal gensende din pakke)
Tilbagebetaling
Tilbagebetaling af købsbeløb ved en returnering, foregår ALTID til den samme betalingsmetode som er benyttet ved købet. Altså retur på samme betalingskort eller til ViaBill. Der kan gå op til 14 dage før returforsendelsen bliver behandlet, dog oftest før, da vi selvfølgelig bestræber os på at behandle alt hurtigst muligt.
Vi ombytter ikke webordre - men returnerer dit køb, så du kan købe den ønskede varer på ny!
Ønsker du at ombytte en vare, skal du returnere dit originale køb og bestille det du ønsker i stedet for, på ny. Vi kan desværre ikke håndtere ombytninger online.
OBS: hvis du bestiller fragt med hjemmelevreing og sender alt retur, betaler du stadig for denne fragt. Det vil kun være fragt til pakkeshop vi returnerer.
Uafhentede ordre, i pakkeshop eller fra Postbutik
Uafhentede varer, der sendes retur til Deluxe Clothing, vil blive fratrukket et returneringsgebyr på 49 kr. Deluxe Clothing refunderer først købsbeløbet, når vi har modtaget den uafhentede ordre hos os, samt behandlet den, der må påregnes 14 dages behandlingstid.
Reklamationsret
Ved reklamation skal du først kontakte Deluxe Clothing på e-mail for at få godkendt reklamationen, send gerne billeder af fejlen samt skriv dit ordre nr. ikke godkendte reklamation returneres til kunden, uden tilbagebetaling. Når reklamationen er blevet godkendt, sender vi en pakkelabel til dig via email, vælger du at sende pakken på alternativ vis vil din porto ikke blive refunderet.
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til deluxe clothing i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Deluxe clothing dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Deluxe Clothing
Islevdalvej 144
2610 Rødovre
Tlf: +4553803440
Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.