Spørgsmål og din ordre

1. Hvad er status for min ordre?
Efter at du har afgivet din ordre, vil du blive informeret via e-mail, når pakken sendes fra vores lager, du modtager her tracking nr. fra gsl.
Ordre behandlingstiden er fra 1 til 4 hverdage; herefter vil gsl som udgangspunkt levere pakken indenfor 1-2 hverdage.
 
2. Hvornår vil min ordre blive afsendt?
Din ordre vil blive afsendt indenfor 4 hverdage efter afgivelsen. Vær opmærksom på at der kan være ændret levering under udsalg, travle perioder mm. dette vil fremgå på siden.
 
3. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en ordre, med fejl, mangler eller andet ?
Hvis du modtager en ikke-overensstemmende ordre, bedes du sende en e-mail med et billede af det produkt, du har modtaget, til info@deluxeclothing.dk senest 24 timer efter modtagelse af forsendelsen. Her vil vi hjælpe med ombytning.
 
4. Hvordan kan jeg få gratis fragt ?
Gratis levering gælder for alle ordrer i Danmark ved køb over 799.-
 
5. Kan jeg kombinere ordrer?
Desværre ikke. Hver ordre gennemgår flere IT-processer og gemmes af systemet som en separat ordre. Vi er ikke i stand til at kombinere flere ordrer til én.
 
6. Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis din pakke ikke er afsendt endnu, er der mulighed for at annullere ordren. For at annullere en ordre skal du sende sådanne oplysninger til e-mailadressen info@deluxeclothing.dk med dit ordrenummer og kundeoplysninger, vær opmærksom på når din ordre er lagt er det eget ansvar at annullere i forsvarlig tid, dvs at hvis ikke vi når at se mailen inden ordre sendes skal den sendes retur på egen regning. At sende en besked via sociale medier garanterer ikke annullering af ordren.
 
 
7. Hvordan kan jeg foretage ændringer i min ordre?
Hvis din ordre endnu ikke er blevet behandlet, bedes du kontakte os på mail info@deluxeclothing.dk her kan vi hjælpe med evt. ændring af ordrer.
 
8. Hvordan returnerer jeg?
Du kan benytte vores returlabel, denne finder du på hjemmesiden under feltet retur, her følger du blot anvisningen. Du kan også sende retur til vores adresse : adressen er Islevdalvej 144, 1. th. 2610 Rødovre. Bemærk den skal sendes til adressen vi henter ikke i pakkeshops.
 
9. Når jeg har sendt min pakke retur, hvor længe går der så før jeg får mine penge retur ?
Fra vi modtager din returpakke på vores lager, har vi som udgangspunkt behandlingstid på 1-2 uger, herefter vil der være op til 4 bankdage, før de kommer retur på din konto.
 
10. Jeg har bestilt afhentning på jeres lager, hvornår kan jeg komme ?
Når du har bestilt en pakke med afhentning på vores lager, så vil du efter modtage sms når pakken er klar og kan hentes. Har du spørgsmål til dette kan du altid sende en mail eller ringe på 22663733.
 
11. Kan man prøve tøj på jeres adresse når jeg henter min pakke ?
Vi er kun lager du kan derfor ikke prøve, se eller andet når du kommer. Pakken vil være pakket i ordre pose og skal tages med og prøves hjemme.
 
Vi inviterer dig også til at følge opslagene på FB og IG.
 

Spørgsmål og betaling og levering

1. Hvad er de tilgængelige betalings- og leveringsmetoder?
Du kan betale for din ordre: - Mobilepay - Viabill - Kreditkort
Vi sender pakker med GSL.
Du kan som levering vælge:
- pakkeshop
- hjemmelevering
- afhentning på lager (vores adresse i Rødovre)